El Alzira F. S empata davant Salesianos en un emocionant final | ScoutingTV

alzira, futbol, sala, empata, davant, salesianos

El Alzira F. S empata davant Salesianos en un emocionant final

10/01/2017 10:00:00
Alzira F.S

El Alzira Futbol Sala ha començat el 2017 amb un empat a 5 davant el Salesianos, un resultat més que positiu tenint en compte el transcurs del marcador. El conjunt de la Ribera, ara dirigit per Agustín Garrigues, posà les taules quan solament restaven dos segons per a la finalització.

La primera meitat va concloure amb un empat a 3 que feia justícia d’allò que havien oferit els dos equips.  Ja en la segona part, el conjunt visitant ,passat l’equador del període, va decantar el resultat cap al seu bàndol en fer el 3-4 després d’un contra colp. I per si fos poc, els de València tornaren a marcar des dels 10 metres per col•locar un avantatge de dos gols.

Els alzirenys treballaren per tal de revertir la situació, i ho aconseguiren. Primer Manu, de penal, i després Marcos, quan faltaven dos segons, deixaren el marcador amb un empat a 5 amb essència de triomf. Aquest punt deixa als riberencs en l’onzena posició, just darrere de l’Alboraia, rival de la pròxima jornada.

Alzira Futbol Sala